Torsdag

Det är redan Torsdag. Helvete vad veckan gått fort. Man hinner knappt reagera längre.
Igår fick vi mycket gjort vilket vi inte trodde eftersom dagen började skit.

Åkte till johans jobb runt 7 tiden tror jag klockan var. fixade en del på min bil. Det låter mer nu hehe.. men FY FAN sicket jävla jobb o få bort ljuddämparen. både jag och johan stod och försökte men till slut så. Med lite våld löser vi allt hhaa..

Sen kom Jimmy så han var snäll och hjälpte johan att tona bakrutan( får vänta med de andra rutorna till helgen) Nu ska den bara sänkas och på med en topstripe med så är jag nöjd hehe.

Idag ska vi fixa med Johans bil. Fixa lite rost och diverse annat. :)

Imon är det fredag och det är lika med MYSA =) Kanske skulle ut till Malin och äta middag och titta på film. får se hur det blir.
Lördag blir det fest OM min fot är bra. Hoppas den är det. kan ju gå lite bättre nu än innan i veckan iallafall.
Blir Fest med Vicki och Kanske ida. och såklart min Johan oxå :)


NU är det frulle som gäller sen slappa framför tv till Johan kommer hem <3<3

Kommentera här: