Bättring `?

Jag mår bäst i hela världen, ingen kan må som mig ingen kan känna den underbara känslan att vara kär i världens underbaraste kille.
Eller mår jag så bra ?? Nej jag mår åt helvete men ändå så himla bra.

Det är allt runt omkring´som gör att jag mår skit.
Jag vill inte komma tillbaka då jag mådde som sämst för 4 år sedan drygt. jag har klarat klättra upp och må bra men ska jag sjunka ner där jag var innan.

Nej jag vill inte det.
Jag måste ha jobb nu och hitta lägenhet och det är snart annars orkar jag inte längre.
Jag älskar min Johan över allt allt allt allt annat på denna jord. Utan honom hade jag nog inte suttit där jag sitter nu.

Han ha stöttat mig och hjälpt mig så otroligt mycket.
Han tröstar mig när jag är ledsen och jag tröstar honom när han är ledsen.
ingen av oss har det lätt nu. Långt ifrån. Men vi ska klara detta. Vi ska inte ge upp. Inte så Lätt.

Jag älskar dig Johan Lundmark. Du är Mitt allt, Mitt stjärna. Den klaraste av dom alla.  

Kommentera här: