Dålig

Har blivit kass på att skriva blogg men får väl försöka ta tag i att och börja skriva mer.

Helgen som varit var mycket bra. Inga bråk och inga bekymmer.
I Lördags vart vi på fest Hos Danne men först var vi på ljungbyträffen som hölls i centrala Ljungby.
Rätt många snygga bilar men oxå många som man tänkte " Vad fan gör den här" ? Som sagt efter vi varit där så blev det till att göra iordning sig. Hämtade flickorna vid öb och sen bar det ut till Danne med min räääääser.. JA vi kom ju både dit ocj hem hehee.. Trodde jag faktiskt inte
.

Väl hos Danne så korkade alla upp runt 6 snåret sen blev det en jävla fest med bästa låtarna och spriten flödade.
En viss person (Nämner inga namn) Fick lite VÄL mycket i sig så vi fick ringa plingplong taxin så dom fick komma. Men det ordnade sig sen men personen mådde verkligen som han förtjänade dagen efter hahaha.. lite kul va det faktiskt. Denna personen ha gett mig så mycket hets för de ggr jag fått på tok för mycket i mig. och nu var det min tur att skratta och ge igen. PAYBACK TIME ;)

Söndagen tillbringade vi oxå hos Danne med onyttigheter som kebabtallrikar och pizzor och massvid med cola. :) Mycket Mycket trevligt. Sen stack jag & johan Hem och fortsatte på vårt rekord hahahahaaa :P Jag behvöer inte säga vad för det ha inte ni med o göra Hö Hö Hö Hö :P Men Vi Slog det minsann haha :) Mys.

Idag Måndag pissregnar det bara, Både tråkigt och bra för Regnar det så har johan och dom inte så mykke o göra på jobbet så då får han gå hem vid 2 och om det är fint väder så slutar han 4 så jag hoppas att regnet håller i sig iallafall i 2 timmar till senkan det bli fint:)

Får se vad man ska hitta på ikväll. Får se vad Johan vill göra. Blir väl antagligen film och mys som vanligt. Men det tackar man ju abslout inte nej till :D

Orkar inte skriva mer så jag få ska sysselsätta mig med bättre grejer. See Ya.

Kommentera här: