Tisdag

Tisdag idag och jag har redan gjort lite små ärenden. Känns skönt faktiskt, annars brukar jag tyvärr alltid ligga och dra mig halva eftermiddagen ibland. Fy skäms på mig.

Ha kommit i bra ordning i lägenheten nu med. Är så himla nöjd me den. kunde nog inte bli bättre. jo till visso en större men någonstans måste man ju börja inte sant?

Sitter och lyssnar på Winnerbäck och drömmer mig tillbaka till sommaren, härliga sommaren, ute på sjön, fiske, grillning, åka ring, festerna utomhus, dagen då vi blev ett. 2oo8 var världens bästa sommar. Sommaren 2oo9 närmare bestämt midsommarafton då vi har varit tillsammans i 1 år. Underbart. Hoppas på många mer med dig Johan <3


Annars idag så ska vi tvätta, vår lilla tvättdag.. det är faktiskt kul att tvätta när vi är 2. :)
Sen ska vi hämta bilen nummer 2 :) sen mys mys mys och ännu mer mys.



Saknar Dig Danni, kom tillbaka, jag drömmer om dej på nätterna. vill bara att du ska ringa mig vill höra din röst. Varför skulle detta hända. nåot så hemskt mot en sån fin person. Det finns inte. världen är så orättvis :'(
Ska åka och tända ett ljus hos dej nån dag. ska bara ta mig mod och styrka först. Det blir inte lätt men jag ska jag vet att du vill det. jag vet att du finns med mig varje dag och vakar över mig. Jag Älskar Dig

Kommentera här: