Hemkommen

NeHepp ingen kommentar på mitt inlägg om i morse, hur man bloggar från mobilen så tack alla snälla små själar för hjälpen :S Då blir det nog tyvärr mindre inlägg oxå för jag sitter knappt aldrig vid datorn längre. Är Mest ute på mina små underliga äventyr serrru.

Jobbet gick fin fint, Svettig och indränkt i gamla äcklig Toalettbakterier så det blir duschen nästa för Johanna.
Men visst är det härligt med pengar!!

To do list today :P

*
Spendera massa pengar på fiskedrag

* Göra ett besök hos Skogen för eventuell kantarellplockning med Johan & Määääng

*Meta, (Visst är det fridfullt och sitta där och absolut inte göra ett jävla något och bli ihjäl biten av alla dess miljoner knott och mygg.) I Love it

*
Äta bör man annars dör man, äta gör man endå dör man. Men va fan jag måste ju äta nångång så.

* Sleeeeeeeping Time

Nä Gun, de gör du inte, hör du va jag säger, du anmäler dig icke till wet t-shirt tävligen. Men kom nu, de är några som ska göra världens största pannbiff, ja me lök!





"Thank yoooou come Again!"

Kommentera här: