Måndag

Blää för måndagar.. varit på ett möte idag på ams.
varför dra dit folk så dom ska ödsla sin tid på absolut ingenting???? det förstår inte jag.
jag är aktiv hemma med att söka jobb och vet vilka jobb ja ska söka, varför då sitta där o lyssna på dom som säger t en vad o vilket man ska söka. Som idag så gav dom mig ett jobb i sollentuna som ja skulle söka tyckte dom... dom tänker inte på andras liv dom.. men vist jag ha sökt det nu så det blir lugnt, tro ju endå inte jag kommer få det. hade inte dom erfarenheterna dom strävade efter.

Efter mötet ringer johan, han säger : Älskling jag har en tråkig nyhet att berätta, och jag blev livrädd, han berättade då att han blivit påbackad.... av en jävla FITT lasbil, johan stod parkerad i parkeringsruta och en jävla lastbil backade in i honom... för helvete hur många ggr ha ja sagt det nu att ja hatar lasbilar o dom som kör dom, ingen av dom kan ju för helvete köra, oftast när det är nån trafikolycka man ser så är det alltid en lastbil inblandad.. ;MMMMM för att dom jävlarna inte kan köra. lastbilar borde förbjudas! så nu ska bilen in på volvo för lagning om man säger så, vi skulle få en hyrbil så länge. ÅT helvete med lastbilar!


Nu sitter jag o väntar på att Joey ska komma hem så vi kan gå och sova. :D

Kommentera här: