Johan, mitt liv mina andetag

Det har snart gått ett år, ett år med dig Johan.
Det har varit det finaste och bästa året i mitt liv.
Vi ha varit där för varandra i både för och motgångar.
Vi har klarat oss i genom jobbiga tider.
Vi har alltid funnits där för varandra.

Jag trodde inte det fanns en sådan fin, snäll, omtänksam, söt och helt underbar kille.
Du har gjort allt för mig, du stöttar mig i vått och tort.


Jag föll för dig direkt, jag visste att andra var ute efter dig oxå.
 Men jag tänkte att honom ska jag ha, så är det bara och så blev det.
Vi ska hålla ihop för all framtid, det har vi lovat varandra.

Snart är det hus på G och allt annat där till.

Du är mitt allt Johan
Tack för att du finns.
Jag älskar dig.
Tillsammans är vi oslagbara.
Föralltid vi.

1 år den 20 juni 2oo9

Vår låt <3



Kommentera här: