Bloggpaus?

Börjar väl svara på de FÅ frågorna jag fick..
Konstigt att det inte är något ni vill veta om mig... Nogt borde de alltid finnas...

Hur kommer det sig att du började blogga ?
Jag ville skriva av mig på något sätt så då blev bloggen närmast. + att de flesta av mina vänner bloggar.

Hur många gånger är du ute på din blogg per dag? Försökte själv men det blev en gång varannan månad?
Jag är ute nästan alltid på min blogg + att jag lägge väl 6 inlägg om dagen så aktiv är jag ju.


Så det va de enda ni ville veta eller så är ni helt enkelt för fega för att fråga.

Idag kommer det nog bli en sån dag, en sån man klaga på allt..
Ja det blir det för idag har jag absolut ingen ork att ens lägga energi på bloggen..
Ibland undrar jag ens VARFÖR jag bloggar?
Det är ju ingen mening... kommentarer är de fortfarande väldigt dåligt med men endå är det 200 läsare här??
Hur kan ni förklara det för mig ?

Jag vill liksom nån gång få respons tillbaka, jag lägger endå tid på att skriva här så ni får veta vad jag gör, sen om ni tycker det är intressant eller inte skiter jag i ni läser ju den.


Från en sak t en annan för nu bara skriver ja så det ryker, det är att fan så underbart det hade vatt att få det hus vi är ute efter nu. få ett hus vi båda verkligen vill ha men som vanligt är det dessa jävla jobb som inte finns som skulle kommit t mig länge sen för ja är så trött på att bara ha ströjobb, jag vill ha ett riktigt men riktigt lön så vi kan göra vår framtid t den vi vill.. själva!

Som idag, det är underbart väder ute. inte för varmt eller för kallt.
Hade velat göra så mykke om man bodde i hus nu men så är ju inte fallet utan istället bor vi i en skitmarklägenhet i skeen... visst man trivs väl så men ett par rum till hade inte gjort något o närmare något form av affär så det är lite liv i rörelse för det finns det inte gott om här ute.


Så mycket man skulle vilja ha rätsida på nu som man inte ha ork t att göra.

Men imon så ryker spinskorna fram och sadeln sen kör jag så det ryker!!!
Ska bli så skönt med en mjukstart!

Imon får jag även reda på dommen... blir hon dömd eller inte?
På Torsdag ska jag till dom där på skitförmedlingen(arbetsförmedlingen)Dom kan inte ett skit o där ha ja fan inte fått mykke hjälp! varför ska ja då köra 4mil för att lyssna på deras skit!
O hon fick ju en briljant ide att hon skulle sätta mig på praktikplats... på Le chef... ja men grattis... jag har mina utslag jag får inte vara i livsmedel förens det är uträtt o till sjukhuset ska jag den 10 september.. men skulle inte förvåna mig om dom drar mina pengar för detta.... så typiskt dom idioterna där!!



Ja nu har jag skrivit av mig så nu är de nog lite upp t er oxå annars så blir de bloggpaus på obestämd tid!

1 Emely:

skriven

Självklart ska du fortsätta blogga!! Jag tycker om att gå in och läsa vad du gör!! :)

2 Lisa:

skriven

Folk tycker det är kul att läsa men jobbigt att kommentera så jag tror faktiskt inte de spelar roll hur mycket man gnäller folk orkar inte kommentera :) blogga gör man för att man vill å tycker de e skönt å skriva av sig annars e de bättre å sluta tycker jag, skriver man för andra så är de inte rätt :)

Kommentera här: