Bra vecka

Hemkommen efter en trevlig visit hos Mamma <3
Gav henne rosor, en fin vit ängel och så köpte jag med mig fika och uppvaktade henne riktigt.

Vi var även ute och gick en lång lång bit, Stackars Melle var helt slut :) Men han behöver ju oxå motion.


Städade upp lite nu när jag kom hem och sen tänkte jag att jag skulle diskat lagom t Johan kom hem men varmvattnet har fortfarande inte kommit. Blir så sur, kan vi aldrig få ett bra boende eller? oljan är tydligen slut i pannan... men vi hyr ju då ska allt vara tipp topp man ska minsann inte behöva gå runt och frysa och inte ens kunna diska och duscha. Blir duschning i Bolmaryd om värmen inte kommit tills ikväll.... Idioter!!

Jaja, nog om det.



Skattjakten för 3:orna idag med..
Man kanske skulle dra sig dit och kolla en sväng...

ska iallafall kolla River race när det är...
Johan har sponsrat MP 3 med deras båt så jag tycker nog dom få göra lite reklam för LASTBILSSTOPP AB! :)




1 becca:

skriven

Mattias sa i fredags att det är han som ansvarar för att det finns olja i pannan, så det är hans fel

Kommentera här: