Love can be so beautiful

Legat dålig sen i onsdags men nu är jag så gott som på benen igen och det firade jag med att handla upp kylskåpet lite genom att hänga på dörrarna kl 08.00 tillsammans med tanterna :)

Var även rätt bra igår så då kollade jag på Idol och film med hjärtat ♥
Varje stund med dig tackar man inte nej till! Underbara!

På Måndag blir det till sjukhuset för ännu mer prover eftersom onsdagens och Torsdagens prover inte kunde visa vad som är felet, sänkerna var högre och något var lägre men skulle göra ett specifikt prov på just körtelfeber och jag hoppas för allt i världen att det inte är det. Det betyder att jag inte kan träna så som jag gör. inte anstränga mig alls! Hur ska man klara det. Men jag ska inte ta ut nått i förskott.

Lycka var det igår iallafall då det var min såkallade vägningsdag :)
Jag har lyckats gå ner 20 kg på 3 månader. :)
Det får vi lov och säga att det är ju rätt bra så nu är det 15 till som jag ska kämpa ner till sommaren men det blir nog inte så jätte svårt om inget kommer ivägen.

Har inga nya bilder så ni får nöjja er me dessa!

Kommentera här: