Hur många lingon finns det i världen ?

Det har jag ju faktiskt helt glömt att tala om, jag malin och nonne va på bio i Fredag..
Vi var och såg "Hur många lingon finns det i världen" Och jag måste säga det, att det var nog den bästa filmen jag sett i hela mitt liv.
Visst man kan lätt säg så.."ååhhh den va den bästa filmen jag sett"
Men nu var det så, jag har gråtit till 1 film innan för länge sen och det var till Joe jätte gorillan annars har jag aldrig gråtit till en film men denna filmen grät jag till och självklart skrattade jag också.. massvis. Denna filmen får helt klart 10 solar 10 möjliga. Väldigt sevärd!








1 Jennie ♥:

skriven

ännu en anledning till att se den då :) puss

2 Alexandra Ekstrand:

skriven

HEJ! sugen på att tävla? kika länkarna nedanför. hoppas att någon passade dig, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. PUSS & KRAM



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-trippeltavling.html#comment



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-ilovemylaptop.html#comment

3 Josefin:

skriven

Svar: Tack detsamma!! :)

4 Emelie:

skriven

Åååh den verkar så jädra bra! En sån film man bara måste se asso.

Kommentera här: