Min & Johans Helg

Min och Johans helg har varit helt kanon.
Lördagen var vi bjudna på 50 tals fest, 180 personer blev vi och även live band som självaste Go getters :) Kan det bli bättre? Tror inte det va. Och underbart god mat och allt var planerat in i det minsta detalj. Väldigt lyckad fest och jag hade döökul! :)

Söndagen var väl dock inte lika kul haha.. Vi låg och latade oss i sängen till halv 4 på eftermiddagen.. Får skylla på att man skulle ställa fram klockan då så egentligen var klockan bara halv 3 :P

När vi latat klart oss så åkte vi ut till Mange och Tessan och grillade! Var nog den godaste måltiden på länge, Skinksnitzel,potatissallad,gurkröra, BBQ sås, champinjoner och grillad tomat. Supergott.!

Efter det blev det hem och mys till Big brother live :)

Såå vår helg har varit helt underbar!

Idag tänkte jag fixa lite med min bil, byta tändstift, BEHÖVS nu... sen måste jag ragga vidare efter ett par fjädrar fram måste ha det snarast, helst begagnat eftersom ja inte bestämt om jag ska sälja den än. Så nån som vet nån som har det får gärna höra av sig här :P

Köpte nya mattor till min bil me som jag ska lägga i, så det är väl min dag... Senare ikväll givetvis Big brother.. Vem kan missa det??





Kommentera här: