Yooou say Tomatoo, I Say Fuck Yooou!

Vill för det första inte sjunka lika lågt som dig att hänga ut nån i bloggen, det kan gå riktigt illa och det kan kanske finnas en anmälan på just dig nu.
för det första börja klaga på mig att jag inte kan fotografera, nej det har jag inte heller påstått, jag är hobby"fotograf". Det är mitt intresse, jag har precis börjat med att fotografera.
Jag tror det bara finns sådana personer som dig som klagar på andra för att du själv inte kan eller har råd med en kamera. Kan det vara så ? Det har ju kanske sin förklaring varför du flyttade 80-90 mil från Ljungby.
Du vill vara så perfekt på utsidan men innerst inne är du inte ett dugg ***, inte ett dugg.


Nog om henne, om 2 timmar ska jag vara inne i Ljungby och besiktiga min svarta pärla, får hoppas den går i genom. Skulle väl isåfall vara nått med avgasvärdena men får hoppas det blir blankt papper om inte annat nått bra o veta så man kan åtgärda det.

Och vet ni vad jag gjorde igår? Jag beställde ny telefon så det skulle troligtvis komma redan idag! så det blir att åka ut till andra lägenheten och kika efter :)
Vi har även besiktning på lägenheten idag, håller tummar och tår för att den går i genom, men det ska nog inte va några problem. Fick hjälp av 2 underbara personer igår som verkligen kämpade för att vi skulle hinna färdigt till igårkväll, och vi hann :)


Annars går denna dagen åt att fixa i nya boendet. Kommer även bilder senare under dagen på huset :)

Kommentera här: