Morgonpromenad

Även om jag har påsklov liggs det inte på latsidan,tog min morgonpromenad som vanligt i morse och solen sken o d va inte speciellt kallt heller. körde även ett litet träningspass efteråt. Det får bli en högre växel nu om jag ska nå mitt mål till sista maj men jag stirrar mig blind på vågen vilket man absolut inte ska då muskler väger mer än fett men jag får hoppas det syns mer på bilder senare som jag tagit. jag skulle även vilja komma igång med nån kul träningsaktivitet men jag vet ingen direkt. ingen som passar mina tider med skolan och så. men läser nån här så kom gärna med förslag vad man kan börja träna. nått som jag tycker skulle va kul är xtremefit men närmaste platsen dom har det är i halmstad vilket är lite långt. jag vill få bort min mage och ha mer tränade armar ha nån tips på de?:)





Kommentera här: