lördag och hemfärd

I morse ställde vi klockan för att gå ner och äta av den goda frukost buffén. och jag blir alltid lika snopen varje gång man kommer ner och ser all mat och hur lyxigt allt är. jag blev glatt överraskad när dom hade ett helt bord med laktosfritt dock hade jag tagit medicin för att jag skulle kunna äta icke laktosfritt men väldigt bra att det finns. när det är så mycket mat så blir man så förvirrad och man vet inte vart man ska börja men jag körde på fralla med ost, gurka och böngroddar sen yoggi med linfrön och solrosfrön.
musikalen igår var helt sjukt bra. det var fullt ös hela tiden och en massa skratt sen gick det ner 3 drinkar och nån cider. jag är hur glad som helst över denna presenten jag fick av min pojkvän och hotellet vi bor på fick vi av hans föräldrar. :) dom har till o med pool på utsidan av tornet med glasbotten så sitter man där i så har man bilarna under sig. hur tufft är inte de då?;) nej nu bli det att packa ihop det sista för att sedan checka ut.








Kommentera här: