Det är svårt ibland

Ibland är det så svårt och veta om man ska ha kvar bloggen eller om man ska lägga ner den, jag gillar att skriva men vem skriver jag för och till? Det är så svårt när man inte vet vilka som läser bloggen. Men får väl tänka lite på det. kanske enbart har den till att lägga ut lite bilder i.
 
Annars är min träning fortfarande igång och jag har inte gett upp, vilket jag brukar ha gjort vid det här laget men för en gång skull känner jag faktiskt att jag mår bättre än någonsin i kropp och själ. jag är mycket piggare och har mycket bättre humör än innan. Mitt matschema kan man inte klaga på och jag kan rekommendera det. För att läsa mer så kan ni gå in på http://www.bodyschredprogram.com 
 
Man är aldrig/eller väldigt sällan hungrig och du får faktiskt äta det du gillar och tycker om. 
Man kan välja om man vill bygga muskler eller bränna fett. Och jag tog såklart bränna fett och jag fick ett strikt schema med träning och kost. jag har minskat kaloriintag med 300 per gång ca. Så nu är jag nere på 1400 om dagen och det är endå förvånansvärt mycket mat. Jag har hittills gått ner 3,5 kg men jag känner att kroppen har ställt om sig och stramat åt sig så jag ska mäta mig när jag hållt på med det här i 1 månad så får vi se om det hänt någonting även där.
 
 
Om jag ska fortsätta blogga, vad skulle ni isåfall vilja läsa om?
Lämna gärna en kommentar nedan och skriv vad ni vill läsa. ni kan givetvis vara anonyma.
 
 
Nu blir det tv tittande resten av kvällen och ladda inför ännu ett gympass imon 07.00 med Annie.
 
 
 
 
XoXo
 

Kommentera här: