Första skoldagen

första dagen i skolan gick kanon och det känns faktiskt bra att äntligen vara tillbaka men samtidigt så känner man lite panik om jag verkligen hinner klart innan lillpluttan kommer men ska försöka hinna med allt. Det som lär vara jobbigast är matten helt klart. Jag läste även det förra terminen men då gick det inte vägen alls. förstod ingenting och en lärare som strular till allt och noll självförtroende att klara det. Men denna terminen ska jag ge mig fan på det. jag ska fan klara det. Har iallafall suttit 2 timmar nu ikväll och gjort några uppgifter så att man hamnar i fas och inte hamnar efter som sist. Jag har även hittat uppgifter på youtube där en man förklarar i minsta detalj hur man ska göra och hur man skall tänka vilket funkar jättebra så jag hoppas det går vägen. 
 
Imon börjar även första lektionen med Filosofi. först kände jag att d skulle bli kul men nu känner jag inte alls samma när jag kollat runt lite. Det verka vara rätt komplicerat och ingående men jag får ge det en chans iallafall :)
 
 
Var förresten hos BM idag för att kolla mina värden då jag varit yr och haft huvudärk så jag var lite orolig. Det visade sig vara järnbrist så jag ska börja med järntabletter imon så vi får hoppas det blir bättre. Sen fick jag även lyssna på lillans hjärtljud... SÅÅÅ underbart !!:) Var lite orolig för henne eftersom jag inte kännt mycket rörelser men nu kommer det mer och mer så det är på gång :)
På Fredag åker vi till ullared och handlar massa kläder och saker till henne med :) Ska bli så kul.... <3
1 Anonym:

skriven

Lycka till med skolan och allt! :) Jella drack ju den där blutsaften som verkade hjälpa!! :) kram emelie

Kommentera här: