Öppen blogg

Bestämde mig för att öpnna min blogg offentligt. Jag vill kunna stå för allt jag skriver och inte bara rikta mig till vissa så gillar ni det jag skriver så fortsätt gärna läs men dumma kommentarer vill jag inte ha så det hoppas jag att jag slipper :)
Har väl inte så mycket att skriva just idag. Skola går bra och nu börja det kännas att alla tunga ämnen kommer. Läser just nu Filosofi, Samhäll B, Historia B, och Matte B. Så det är mycket nu men det ska jag klara av. Jag får kämpa lite mer så jag hinner klart allt innan December bara så jag inte ha en massa kvar när lillan kommer. 
 
Jag trodde ju att Filosofi skulle bli lite tråkigt och fumligt ämne men där hade jag helt fel, jag tror det kommer bli det roligaste ämnet faktiskt. Jag gillar att grubbla mycket och kring olika saker som egentligen inte är så logiska... att bara spinna vidare på ett ämne helt enkelt så det passar mig bra.
 
Min graviditet går utav bara farten nu tkr jag. Redan vecka 23 och mer än halvvägs. Som tur är så har illamåendet börja släppa lite nu. Visst jag spyr än och så men inte 10 ggr om dagen som innan så det är en klar förbättring. Och nu har dom riktiga sparkarna kommit med och det känns så jäkla underbart. Jag kan ligga och titta på magen i evigheter <3
 
Har ni läsare några förslag vad ni skulle vilja läsa mer om så skriv gärna det här så kan vi nog lösa det. Så svårt annars o veta vad man ska skriva så ni tkr det är kul o läsa :)
 
 

Kommentera här: