God Jul & Gott Nytt År

Dagen före julafton och som vanligt är man ute i sista sekunden med allt. så snart ska man ut och brottas med alla andra som är på stan och ska handla. Måste köpa de sista julklapparna och hämta mina kläder jag lagt undan som jag vart osäker på men jag har bestämt mig för att jag ska ha dom då jag måste ha en hel ny garderob egentligen då inget passar längre(Åt det bra hållet då)

Igår åkte jag till mitt hjärta och vi åt supergod middag med hans familj+ farmor och farfar. Väldigt mysigt och såklart väldigt gott! Sov där eftersom han skulle åka idag. Så vi ses inte förrens nästa år nu så låt tiden gå fort.!♥

Idag får jag troligtvis även mina nyklar till lägenheten så all min planering för kvällen har blivit ändrad.
Skulle egentligen till Malin och spela Bingolotto men Mamma frågade om jag ville dit och byta julklappar och fira lite jul eftersom jag åker till Pappa imon och firar med dom. Sen sover jag där nere för att sedan dra vidare till Kristianstad för att ut o Svira med Bästa Borglin♥




Kommentera här: