It will only get better

Snart är flytten på G och det ska bli så jävla skönt att slippa detta huset och slippa DIG framförallt!
Äntligen ett eget liv för mig själv och min hund. Ett boende där JAG kan gör vad jag vill utan att nån bryr sig.
Men tiden går så sakta när man väntar på något! Så jäkla typiskt. Tur jag har familj och vänner som hjälper mig att flytta alla saker, även om det inte är så mykke men allt är ju så gott som MITT!

Annars har denna Torsdag varit kanon, kom tillbaka till jobbet idag och alla var så snälla och undrade hur det var med mig. Har varit mycket dålig i en vecka men jag tänker inte skriva ut det i bloggen. Men nu är jag på fötter igen och det känns underbart så det firade jag och sara med en promenad på 40 min sen kom Angelica och skissade upp min tatuering som snart ska på plats :) Kommer bli super! Sen följde vi henne hem så det resulterade i 40 min promenad till så vi har varit rätt duktiga idag iallafall. Blir promenad efter jobbet imon innan jag drar vidare för vinpimpling á la håå!


Vet att jag även lovade er bilderna från julbaket men ni får stå ut några dar till då jag inte ha ork eller tid att lägga upp dom! Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge AIGHT! :)




Erika och Jag! :)

Kommentera här: