Många tankar

Nu är det 94 dagar till dagen D då lillan är beräknad. Paniken börjar uppstå lite smått. Man tänker väldigt mycket kring allt möjligt. Vi måste köpa spjälsäng, skötbord och vagn. Det är väl dom som är prio just nu även om det är drygt 3 månader kvar så går tiden jättefort. Sedan är det massa smått runt omkring. Har kollat runt en massa på babynest men jag är lite kräsen när det gäller mönster o så men vi har nog hittat ett som båda gillar och som endå är neutralt, vi måste ju endå tänka på att det faktiskt KAN komma en lite kille också så man inte stirrar sig blint på att det skall vara rosa o flickligt. Jag som person är som tur väl inte den typiska flickiga människan heller där allt skall vara rosa rosa rosa bara för att det är en flicka utan jag gillar de lätta färgerna så som beige, grå och vit men även en del svart. Jag är också väldigt emot kläder med tryck och starka färger vilket de i min omgivning är väl medvetna om :) Jag är så rädd att jag kommer hålla en så tajt ram när det gäller kläder till lillan framöver att inget duger. Men sån är jag och det allra finaste är ju allt i Newbie collektionen.
 
 
Hur fina är inte dessa färger?
 
Snart får vi flytta in i huset, äntligen. Vi har redan börjat köra dit saker lite varje dag. Vi ska även börja slipa på alla möbler som skall målas om och ställas in vilket kommer bli ett projekt för mig då jag har så ont imellan åt och måste ta det lugnt enligt Bm och förlossningen. Men får ta det i min takt så ska det nog gå bra. 
 
 
1 Anonym:

skriven

Kul att det går bra med huset och lillan! Superfina kläder :)
// Erika

Kommentera här: