Nya tider

Tänkte ge er en lite mindre uppdatering då jag inte skrivit på ett bra tag.
Jag lever och mår jävligt bra och allt rullar på i en ny vändning. Nya jobbet går kanon, en viss press men ett helt nytt typ av arbete och jag har lärt mig allt väldigt fort och jag trodde inte jag kunde så mycket som jag faktiskt kan. Självförtroendet ökar en smula kanske.
Jag har kommit iordning väldigt i min bara min lägenhet och det känns så himla skönt. Centralt och bra. Min underbara pojkvän har jag vid min sida o vått och torrt, sjukt hur underbar en person kan vara <3 Fin en helt underbar födelsedagspresent :) sen bjöd han ut mig på middag, MYSIGT!
Dagen efter min födelsedag var det ju alla hjärtans dag och då överaskade han mig minsann:) Blev så otroligt glad, ingen kille har någonsin uppvaktat mig så. Tomt utan honom i veckorna bara men vi tar igen bra på helgerna istället. Mer uppdatering kommer när jag har tid och lust att skriva. Ger er en låt som jag ger mig en bra känsla så länge så får ni alla ha det så bra :)
Hot Chelle Rae - Tonight Tonight

Kommentera här: