Glykosbelastning

Idag var jag inne hos bm för glykosbelastning men allt såg helt kanon ut och jag behövde inte oroa mig för graviditetsdiabetes så det kändes skönt. Var dock jätte jobbigt att inte få äta på så många timmar. Från 20.00 igår kväll fick jag varken äta eller dricka och äter jag inte regelbundet så kommer detta hemska illamående men det gick rätt bra endå. Och min ängel Malin kom upp och gjorde mig sällskap och så hade hon med sig en kortlek,  hon vet precis hur man ska göra för o få en på bra humör:) 

Efter det var det fullt upp med bes av Malins bil, handla på city gross och handla på maxi sen hem och städa lite och äta. Satte igång en maskin tvätt och även vikt en omgång och nu satte jag mig med matten och då såklart fick jag så jävla ont i magen o ryggen så ja inte kunde sitta upp. sån konstig magont. kanske för ja inte ätit som jag ska jag vet inte. hoppas det går över. Nya tag för matteprov imon. är det tredje gången gillt eller vad säger man ?

Sen imon kväll ska jag ha tjejmiddag vilket ska bli mysigt hoppas bara jag pallar trycket haha. min trötthet gör sig påmind rätt bra om kvällarna nu igen som den gjorde innan i början av graviditeten.  

Kommentera här: