Jobbigt

Är rent ut sagt på att skriva blogg men det skiter jag i. folk läser ju endå.

Ibland vill man bara gräva ner sig i hundra år och komma tillbaka.
Orkar inte med allas jävla ständiga tjat jämt.
Varför tjata.? tjänar det nånting till? Gör jag saker snabbare då? Nej snarare tvärtom.

Har en längtan efter helg, då är allt bra, då är man med vänner och har kul och bryr sig inte om livet.
Livet är för jävligt ibland.Vem har bestämt att vi ska leva på ett visst sätt. Vem har bestämt att allt ska vara si och så. gör man inte så, så är det fel på en. Förlåt men jag är inte som alla andra. jag går min egen väg och det brukar bli så bra så.

Klump i magen dag ut och dag in. ska det vara så. Jaaa klart man gå ju ner i vikt så det är ju positivt.

Älskar Min Johan och det har aldrig någonsin känts så rätt med någon innan.
Tyvärr är det han som kommer i "kläm" i alla problem och det vill jag inte. Det är det sista jag vill.
Men han måste oxå kunna va självständig, och har vi problem så måste vi kunna lösa dom själva.


Skriver mer sen.
Ringa Jobb nu.

Kommentera här: