Lördag

Vet inte vad ja ska skriva...
Blir kanske utgång ikväll enå får se.. Blir med bästaste Jessi isåfall
Har suttit och släktforskat nu i nån timme.. Gud så spännande det är. Hittat en del nu men långt från slutet! Tack susanne för du vill hjälpa mig.

Va hos syrran igår och färgade mitt hår VÄLDIGT BEHÖVLIGT!! O blev skit nice! jätte nöjd..
Sen drog vi ner för att hämta en motor i sölvesborg så vi köre inom krisitanstad först... Snöstorm där nere o han som mötte uppe hos körde som en dåre Ack Ack! Dessa ungdommar ^^ men vi överlevde resan iallafall...på vägen hem körde vi i genom min "hemstad" hässleholm... Saknar! Kände sig som hemma när vi kom in där i city^^

Sen somnade jag en bit efter vi kommit ut på e4an och vaknade nästan hemma... märkte inte ens att jag somnade :)


Hoppas kvällen bli trevlig idag vad jag än bestämmer mig för att hitta på :)

Kommentera här: