Tänk positivt så kommer du hur långt som helst

Life is one big fucking roller coaster!

Ja det stämmer då verkligen, upp och ner, upp och ner! Men jag har bestämt mig för att strunta i alla struntsaker och faktiskt lägga energi på det som faktiskt betyder något och som gör mig glad.

Snart drar flytten igång, exet var och hämtade så gott som sina sista saker igår. Så skönt att äntligen bli av med det men att en närstående till honom printat in i skallen att han inte ska hjälpa till och flyttstäda gör mig sur. Han har bott här, vi flyttade hit ihop såklart han ska hjälpa till då också. Tänker inte ta hans skit.

Han har väl för helvete eget huvud och tänka med eller det kanske han inte har efter allt PSYKANDEN från er?
STACKARN!

Aja, känns som jag går uppåt i vikt igen fast jag gör samma som innan men endå bli kläderna större och större på mig. Inbillning?
Har typ inga kläder alls längre, skulle sparat det jag slängde som då var för litet. Lätt att va efterklok!

Nej nu slänga på sig smink och några kläder sen åker jag till Hjärtat♥

Kommentera här: