Kjaaaarleken

Om Honom
Du är tillsammans med? Johan
Hur gammal är han? 20
När fyller han år? 7 Juni
Vart bor han? Skeen
Ögonfärg? blå
Har han piercat sig någon gång? I örat
Har han druckit någon gång? haha ja, det har han!
Har han rökt någon gång? Ja han är rökare
Vad har han för färg på rummet? Vi har lägenhet, men i sovrummet har vi ljustgrönt
Vad skulle han göra om han vann en miljon? Haha lägga det mesta på nått som har med bilar o göra sen köpa hus
Har han någon fobi? han hatar myror :P
Är han beroende av något då? Cigg snus o sin bil
Är han envis? Ja, det kan man nog säga att han är
Vad gör han på helgerna? Ligger i garaget
Beskriv honom med två ord? Världens Bästa!
Skulle han bli en bra pappa? det tror jag absolut
Varför blev du tillsammans med honom? Jag tyckte om honom mer o mer ju mer jag träffade honom och mina känslor var besvarade
Föll du för honom direkt? Ja det kan man väl säga. :)
Du älskar honom? absolut, väldigt mycket!
Du har slagit honom? Neee
Du har roligt med honom? Det har jag absolut
Skulle kunna bo med honom? Gör redan det :)
Du vet någonting om honom? jag vet nog i princip allt
Du har gjort ett sugmärke på honom? i början av förhållandet ja
Säg ett ord du känner för honom? kärlek
Vad är det finaste han sagt till dig? Oj det är så mycket, han förvånar mig gång på gång med vakra ord.
Vad gillar du mest med hans utseende? Hans ögon och händer ;)
Får du fjärilar i magen när du ser honom? Ja det får jag
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? det kan man nog säga ;)
Om Er
Hur träffades ni första gången? Genom Malin på stan
Bor ni långt ifrån varandra? nae, i samma lägenhet :)
När blev ni tillsammans? 20 Juni 2008
Hur länge har ni då varit tillsammans? 2 år och 8 månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja såklart
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? allt möjligt
Har ni sovit över hos varandra? varje dag
Har ni bråkat någon gång? ja
Vem håller fjärrkontrollen? han, för han tycker inte om mina program
Vad har ni gemensamt? Mycket.
Har ni samma åsikter om saker? Ibland ja, ibland nej
Planerar ni framtiden ihop? Ja, det gör vi
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 2 dagar
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten? Det är väl klart
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Hela livet hoppas jag

Kommentera här: