I Hate To Say I Told Yoooou Soo!

Han säger att han ångrar allt illa han gjort mig.
Han säger att han älskar mig
Han säger att han hatar mig
Han säger att han saknar mig
han säger att jag är hjärndöd

Vem har du fått detta beteendet ifrån undrar jag? Jag kan nog faktiskt också svaret.
Att växa upp och gå vidare, det är vad du behöver nu.
Såra inte fler utan lev själv, tänk i genom vad du gjort och vilka djupa ärr du sätter i nån annans kropp.


Du säger att du har förändrats
Att du aldrig menade att slå
Du säger att allt har förändrats
Om jag ville, så skulle jag förstå
Man skadar inte den man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör

Jag lever med mina minnen
Och sår som ingen kan se
Jag lever med mina minnen
Försöka glömma är ingen idé
Man skadar inte om man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör

Kommentera här: