I say what’s on my mind, I don’t care if it offends you. And if I don’t like you, trust me I won’t pretend to

Jag trodde bara att du hade nån form av störning i din hjärna, men nu har jag verkligen insett att det är sant. Du ska bara få det på papper också. Är det dina föräldrar som psykat dig. Tänk var normal du skulle varit om dom inte satt grill i huvudet på dig!

Att bete sig på det viset som denna personen gör trodde jag faktiskt ingen kunde göra.
Misshandla i 2 år, slå slå slå, aldrig ansiktet så på det viset är personen smart men alla ärr jag kommer få leva med resten av livet. Vad är det värt? Alla psykande nedvärderande meningar du sagt till mig varje dag under så lång tid. Jag är så glad att jag äntligen blivit av med dig. Men nu börjar du med ditt psykprat igen. Inte folk att pratar om hela den familjen. Jag har varit så jävla blind innan men nu inser man att allt faktiskt stämmer.

Du är ingen utan en viss person i ditt liv. INGEN!
Vill du kriga så visst.
Men gör detta på egen hand utan att dra in en viss person så ska vi se hur länge du klarar dig.

Jag är så mycke starkare än dig!

Ju mer ni spottar på mig desto snabbare kommer jag att blomma!! FUCKERS!!

Kommentera här: