Man kanske skulle byta bloggnamn ?

Nu gör jag update igen men som jag sa i förra inlägget, EN person som inte har här och göra och mycket riktigt så gick ju ryktet att jag skrivit ett inlägg och det spred sig till en person. Men det gjorde inget för han va på min sida!! FUCKER!!

Tisdag-kvällen!
Middag
- Omelett
TV/FILM - Måste få igång min boxer först
Humör - Trött men är glad :)
Sällskap - Melle och Bosse
Klädsel - Mjukis och luvtröja
Sysslor - Jobbat sen vidare till stavsjö för att helt plötsligt hamna i Laholm ;) Blev nice inköp iallafall. Nu blir det slappe resten av kvällar
Något som gör mig glad ikväll - Uppmuntran från en speciell person
Något som gör mig arg ikväll - Inget :) 
Något dåligt jag gjort idag - Har väl inte riktigt ätit så mycket som jag ska
Något bra jag gjort idag - Borrat håll i malins tank på bilen så hon kunde få ut sin bensin i den(Den skulle skrotas)
Saknar - Närhet från en viss person
Nöjd med - Det finns mycket :) Fick förlängt ännu längre på jobbet tex

Kommentera här: