Uppdaterar er lite

Tänkte ger en liten update om vad som hänt senaste tiden, men ska nog inte fortsätta blogga då jag vet vilka som läser den och dom personerna har egentligen inte här och göra. Jag är numera singel sedan ungefär 1 månad tillbaka. Det höll inte längre men det är svårt att säga hejdå efter 3 år ihop. Men sen gjorde vissa saker det lite enklare för mig att faktiskt gå vidare. Jag tycker faktiskt synd om just honom att behöva leva i det helvete han gör just nu. Men han har själv sagt att det funkar inte att va så nära inpå dom så snart blir han nog självständig och få möjligheten att faktiskt ta vara på sig själv. Får vi hoppas iallafall. Han är ju trots allt vuxen. Jag har fått en lägenhet i centrum som jag flyttar till den 1 Januari. Det ska bli skönt att få ha eget, ingen som säger att det ska va där och där. Eller att vi ska handla den o den maten. Nu får jag äntligen äta det jag gillar och köpa det jag gillar. Jag kan ta hem vänner o bekanta utan att behöva tänka på att det inte går för vi kan ju ha nått planerat. Nej det är faktiskt riktigt skönt med singellivet. Visst man saknar närhet och kärlek men jag kommer bli så mycket starkare av det här och jag kommer lära mig så mycket om mig själv som jag faktiskt inte vetat om tidigare. Ser fram emot ett bra 2012 och en bra framtid

Kommentera här: