framme på finaste hotellet

jag har ju sett detta hotellet många ggr förut men aldrig tänkt riktigt hur det kanske ser ut inuti. när vi steg innanför dörrarna tappade jag hakan, jag tänkte ju direkt att här passar ju kanske inte jag in:) vi fick vårt rum på 15:e våningen med utsikt över liseberg och universeum. först när jag gick fram till fönstret fick jag svindel då jag är riktigt jäkla höjdrädd men efter en stund gick det bra och då stod vi där o bara tittade ut på alla små bilar som åkte på gatan nedanför. här finns badrum med badkar med fönster ut över utsikten. riktigt tufft. så man kan sitta i badet o ta en öl o titta ut över liseberg i miniatyr. när vi kom så badade vi o gjorde oss klara o nu tog vi varsin cider och öl för att snart bege oss ut i vimlet och hitta ett fint ställe att äta en bit mat för att sedan gå vidare till musikalen:) här kommer lite bilder














Kommentera här: