Dålig uppdatering

Märker att jag uppdaterar lite dåligt i mellanåt här minsann :) Jag tycker jag har skit mycket i skolan och det känns som jag inte hinner med ett dugg och jag får sån prestationsångest så det finns inte. Men om det är så här nu hur kommer det då bli sen på min utbildning som är på lite mer än 3 år. Men förhoppningsvis så är det då jag verkligen gör det jag vill och brinner för, till skillnad från nu då jag enbart läser upp en massa poäng pga mitt slarv när jag gick på gymnasiet. Får nog snart reda på vilka kurser jag kom in på som börjar till våren med. Håller tummarna att jag kom in på alla jag sökte. 
 
Denna terminen läser jag fem st kurser, Naturvetenskap, privat juridik, religion, historia och svenska B. Tycker det är så kämpigt just pga alla prov som går om varandra hela tiden. Har jag ett prov i tex religion så kan jag ha prov i tre av de andra ämnena på samma vecka plus 2 inlämningar på en vecka. Jag tkr det är hur körigt som helst.
 
Mitt bland allt detta kaos så tränar jag fortfarande, och även lite mer än innan.  Jag har utökat träningen till en dag till i veckan så nu kör jag 5-6 pass i veckan. Men jag tkr inte själv att jag märker någon större skillnad sen jag började på mtt program men vågen säger 5 kg ner på 4 veckor så det har ju hjälpt med matschema och träningsschema. Jag har även minskat 10 cm runt magen på ett halv år vilket är de måttet jag kollar mest på då jag hatar min mage. men nu börjar det ordna sig där :) Och mina lår och rumpa får jag nog leva med. Tror det kan ligga i generna haha dom som känner mig o min familj vet vad jag pratar om. Men det är ju "inne" nu att ha big ass så jag är väl inne då antar jag. :)
 
Bjussar på några bilder här nedanför iallafall så det inte blir såtrist inlägg. 
Förresten jag hade en fråga i föregående inlägg tror jag om det är nån som läser min blogg och vill skriva här vad ni vill läsa om för jag har inte en aning om det ens är kul att läsa. eller ska jag lägga ner bloggen? Men samtidigt kan det vara kul o bara skriva av sig nån gång utan att nån lägger så stor vikt på det.
 
XoXo
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: