Våra små hjärtan

När Josefin varit här hos mig för att göra fackuppsats så åkte jag och Becca för att hämta mina o Robins bebisar. 2 stycken små kisseflickor som är 6 månader gamla. Vi är helt förvirrade över vad vi ska döpa dom till men efter att jag och becca suttit ett tag och pratat om det så dök det upp två st namn, Judith och Judith:) Ja varför inte? men får ta dagen imon och tänka också och titta lite närmare på dom vad som skulle kunna passa. Just nu ligger dom i badrummet på golvvärmen och myser så sött :) 
 
Annars ikväll så sitter man ensam då Robin är nere i skåne och jagar. Drygt men man börjar faktiskt värnja sig att vara ensam då och då nu. Kan helt ärligt säga att i början va det hemskt och jag hade typ panik så fort jag skulle sova så jag hade hela huset tänt men nu är de som sagt bättre och det går bra :)
 
Jag började nytt träningsschema igår också o ja herre jävlar säger jag bara vilken träningsvärk som kom som ett brev på posten idag på morgonen. Jag trodde helt allvarligt hela jag skulle gå sönder så ont gjorde det. STRETSHA(Stavning) för tusan, jag ska bli bättre på det. Man missar det varje gång och det är inte bra.
Får se om det blir träning imon, måste egentligen vara hemma och göra massa på fackuppsatsen som ska in nästa vecka och det är rätt onödigt att köra 6 mil för att enbart träna. Får kanske bli en promenix i skogen istället :) OM det inte regnar då :)
 
 
 
 

Kommentera här: